zondag 7 juni 2009

Klussen en Wonen presentatrice Ellemieke Vermolen bijzonder gelukkig met SBS-programma 'Huis Te Koop'


Ellemieke Vermolen is erg blij dat ze van SBS 6 de kans heeft gekregen om het programma Huis Te Koop te presenteren. Na Klussen en wonen is dit opnieuw een programma dat over huizen gaat. Iedere woensdagavond is te zien hoe ze zich op de huizenmarkt bevindt.

“Het is zó leuk om te doen“, vertelt Ellemieke Vermolen in Veronica Magazine. “Bij De 25 sta ik in een studio, lees ik een tekst van de autocue en dan is het klaar. Ik heb het daar goed naar mijn zin, maar ik kan er niet veel van mezelf in kwijt. In tegenstelling tot Huis Te Koop waar we op locatie draaien.”

Ellemieke Vermolen voelt zich bij Huis Te Koop meer op haar plek. “Nu kan ik laten zien dat ik graag mensen help en ook humor heb. Al is dat tegelijk ook eng, want hoe meer je van jezelf laat zien, hoe harder je op je bek kunt gaan.”

Onlangs werd de sexy Ellemieke Vermolen moeder. “Het stomme is dat mensen wel anders, serieuzer, op me reageren nu ik moeder ben. Ik word zelfs gevraagd voor Libelle en Margriet. Of dat ook de reden is dat ik nu Huis Te Koop mag presenteren, weet ik niet.

Met Klussen & Wonen heb ik al laten zien dat zulke programma’s bij me passen. Dat ik er 550 kilometer voor op en neer moet rijden vanuit Knokke, maakt me niet uit. Al ben ik daarom eerder wel met Shownieuws gestopt, maar die opnames waren elke dag live.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten